Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Jornada: Agendas Edusionadas

El Vicerectorat d’ Ocupació i Progames Formatius i el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València junt a la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana, organitzen la jornada: Agendas Edusionadas.

L'esdeveniment es celebrarà divendres 29 de juny a l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Ciències de l' Educació a les 9:30h.

La jornada comptarà amb un triàleg sobre Cooperació, una conferència impartida per D. Federico Mayor Zaragoza i la presentació del projecte Territori Willka.

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 25 de juny de 2018.