Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Seminaris de treball: "Estratègies didàctiques per a l'elaboració d'un "TFG i "Estratègies didàctiques per a la tutoria i avaluació del TFG"

• 21 de novembre de 2018

El proper dimecres 28 i dijous 29 de novembre tindrà lloc el seminari "Estrategias didàctiques per a l'elaboració d'un TFG" orientat a l'alumnat de 4rt curs de Pedagogia i Filosofia que es troben en el procés de disseny i desenvolupament del Treballe Fi de Grau.

L'activitat per al grau de Pedagogia tindrà lloc en l'Aula FCE1 de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació d'11 a 15 h, i serà duta a terme pel professor Pep Santamaría de la Universitat de Castella-la Manxa. El grau de Filosofia desenvoluparà l'activitat el dijous dia 29 de 10:30 a 14:30 h en l'Aula FCE3. Aquesta activitat forma part de les activitats del Projecte d'Innovació de Centre.

Al mateix temps, el dia 28, en horari de vesprada, es desenvoluparà un seminari específic dirigit al professorat, que abordarà estratègies didàctiques per a la tutoria i avaluació del TFG.

L'alumnat interessat a participar al primer seminari haurà de tramitar la seua sol·licitud a través de l'Aula Virtual mentre que el professorat que desitge participar en la sessió de vesprada haurà de comunicar-ho a l'adreça de correu: maria.jose.chisvert@uv.es

Llista d'enllaços: