Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Taula redona: Ètica, Democràcia i Educació: 40 anys de la Constitució Espanyola i 70 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans

• 4 de desembre de 2018

El proper dimecres 5 de desembre, de 12h a 14 hores en l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació tindrà lloc la taula redona "Ètica, Democràcia i Educació: 40 anys de la Constitució Espanyola i 70 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans".

L'acte comptarà amb la intervenció de la professora Petra María Pérez-Alonso Geta, i els professors Jesús M. Jornet Meliá, Juan Manuel Fernández Soria, Ángel San Martín Alonso i Agustín Domingo Moratalla.

Llista d'enllaços: