Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Física

La Facultat de Física present en la final del Prograrma Idees MOTIVEM 2019.

• 6 de maig de 2019

La Facultat de Física comptarà amb un equip en la final de la competició Idees Motivem 2019.

L'equip, coordinat pel professor Clodoaldo Roldán García, del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme, està format per les estudiantes Ana Bueno Fernández (Estudiant del Màster en Física Avançada) i per Vanesa Delgado Belmar (Estudiant de Doctorado en Física). El projecte tracta sobre l'ús de la telemetria en temps real per a predir l'evolució de la temperatura corporal i previndre complicacions durant els processos febrils.

El programa MOTIVEM, dirigit per la Vicerectora d'Ocupació i Programes Formatius, professora Adela Valero,  tindrà el seu acte d'entrega de premis i clausura el proper dia 15 de maig a les 12h a la seu de l'ADEIT i serà presidit per la Rectora de la Universitat de València, professora Mavi Mestre.