Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Facultat de Fisioteràpia

Accés al grau de fisioteràpia a través del procediment d'estudis oficials parcials (trasllats) espanyols o estrangers.

• 6 de juny de 2019

La Facultat de Fisioteràpia ofereix un total de 12 places per a l'accés als

estudis de Grau en Fisioteràpia, per part d'aquells/as estudiants que

La Facultat de Fisioteràpia ofereix un total de 12 places per a l'accés als estudis de Grau en Fisioteràpia, per part d'aquells/as estudiants que hagen iniciat els seus estudis universitaris sense finalitzar-los o bé havent-los iniciat a l'estranger no han sigut homologats.

REQUISITS I NORMATIVA

La forma de realitzar la sol·licitud ha de ser:

• A través de la seu electrònica ENTREU:  https://webges.uv.es/uventreuweb/
  • En format Paper: SOL·LICITUD

En qualsevol cas s'ha d'indicar l'assignatura/s cursada/s i de les quals se sol·licita reconeixement.

Si la persona sol·licitant ha cursat els seus estudis universitaris a l'estranger, ha de tindre en compte el següent:

DOCUMENT ESTRANGERS

Resolució: Els resultats es publicaran en la pàgina web del centre i en el Tauler d'anuncis de la Universitat.