Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Facultat de Fisioteràpia

Dos estudiants de fisioteràpia finalistes de MOTIVEM

• 6 de maig de 2019

Pilar Alberola Zorrilla i David Navarro Orero estudiants de Fisioteràpia finalistes de la Competició d'idees Motivem en equip, del programa MOTIVEM impulsat pe l'ADEIT.

Dos estudiants de la nostra Facultat, Pilar Alberola Zorrilla i David Navarro Orero, estudiants de quart curs del Grau de Fisioteràpia, finalistes de la Competició d'idees Motivem en equip. El treball titulat “Telemetria en temps real per a predir l'evolució de la temperatura corporal i previndre complicacions durant processos febrils”, va comptar amb la col·laboració de dos professors de la Facultat, Antoni M. Alberola Aguilar , del departament de Fisiologia i de Gemma V. Espí López del departament de Fisioteràpia.

MOTIVEM és un programa formatiu implementat a la Universitat de València, dirigit pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius a través de la Fundació Universitat-Empresa ADEIT. La participació és gratuïta en comptar amb el suport econòmic de la Generalitat Valenciana i de l'Obra Social “la Caixa”.

L'acte de clausura serà presidit per la rectora i tindrà lloc en ADEIT el 15 de maig a les 12 hores.