Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Interior Facultat

Convocatòria de les bases de les pràctiques de col·laboració “Enric Valor” per a la Biblioteca i Agències de Lectura municipals. Manises.

• 1 de juny de 2018
Convocatòria de les bases de les pràctiques de col·laboració  “Enric Valor” per a la Biblioteca i Agències de Lectura municipals. Manises.

Anunci de l'Ajuntament de Manises sobre proposta d'obertura d'un nou termini de presentació de candidatures per a l'accés de participants al programa de pràctiques de col·laboració Enric Valor 2018 de l'Ajuntament.