Facultat de Ciències BiològiquesUniversitat de ValènciaGrau en Biològiques Logo del portal

• Grau en Biologia

Enquestes d'avaluació de la docència

Alumna realitzant enquesta

Període de l'esdeveniment: De 18 de de novembre de 2019 a 31 de de desembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Secretaria Virtual

Descripció:

Els i les estudiants que cursen estudis de grau o de màster oficial poden avaluar, mitjançant qüestionaris en línia, l'activitat docent dels seus professors i de les seues professores del primer quadrimestre sempre i quan li hagen impartit almenys deu hores de docència. Aquestes enquestes es tracten sempre de forma anònima.

Organitza:

Unitat de Qualitat.