Logo UVGrau en Ciències GastronòmiquesFacultat de Farmàcia Logo del portal

• Estudiants del Grau en CC Gastronòmiques

Copernicus Climathon Burjassot 2019

Període de l'esdeveniment: De 25 de d’octubre de 2019 a 26 de d’octubre de 2019. Divendres i dissabte de 09:00 a 22:00.

Lloc de realització: Biblioteca de Ciències Eduardo Boscá

Descripció:

Els dies 25 i 26 d’octubre tindrà lloc en el Campus de Burjassot el Copernicus Climathon Burjassot 2019, una activitat organitzada per Climate-KIC, la iniciativa de la Unió Europea destinada a la innovació per a la lluita contra el canvi climàtic. En aquest, les persones participants podran desenvolupar idees de negoci al voltant d’aquest tema i especialment centrades en la ciutat de Burjassot.

Organitza:

Climate-KIC.