Logo UVGrau en Comunicació AudiovisualFacultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Llista de Vídeos

Vídeo institucional de la Universitat de València en el qual es mostra una visió actual de la institució i l'oferta d'estudis i serveis amb què compta.
La Universitat de València t'obri les seues portes. Als seus Centres descobriràs una àmplia oferta d'estudis, equipament docent d'última tecnologia, instal·lacions esportives i culturals i una completa xarxa de biblioteques. Tot el que necessites per a accedir a una formació integral que garantisca el teu futur professional.
Vídeo promocional de l'OPAL de les eixides professionals de les diferents carreres que es poden estudiar a la Universitat de València. Inclou les àrees: ciències bàsiques, ciències socials, comunicació, economia, educació, filologia i traducció, humanitats, jurídica, salut i tècnica.