Logo UVGrau en Comunicació AudiovisualFacultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

• OREiP Spot INt
globus tearraqüi i gent al voltant

El dilluns, 9 de setembre, a la sala d’actes "Sanchis Guarner" de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (planta baixa) tindrà lloc la sessió de benvinguda per a l'estudiantat “Incoming” del curs 2019/2020, organitzada pel Servei de Relacions Internacionals i Cooperació i la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

A les 9.00 h estan convocats l'estudiantat dels Graus en: Estudis Anglesos; Estudis Hispànics; Filologia Catalana; Filologia Clàssica; Traducció i Mediació Interlingüística: Anglés, Francés, Alemany.

A les 12.00 h estan convocats l'estudiantat del Graus en: Comunicació Audiovisual; Periodisme, Llengües Modernes i les Seues Literatures.  I l'estudiantat dels Màsters en: Estudis Hispànics Avançats; Estudis Anglesos Avançats; Investigació en Llengües i Literatures.