Logo UVGrau en Educació SocialFacultat de Filosofia i Ciències de l'Educació Logo del portal

  • CE1: Comprendre els referents teòrics que constitueixen l'ésser humà com a protagonista de l'educació.
  • CE2: Conèixer i comprendre els sistemes educatius i formatius actuals en el context internacional.
  • CE3: Conèixer i interpretar els processos històrics dels sistemes, institucions i organitzacions d'educació i formació.
  • CE4: Conèixer i analitzar les polítiques educatives, el seu desenvolupament legislatiu i la seua incidència en les reformes socioeducatives.
  • CE5: Conèixer i comprendre els processos d'ensenyament aprenentatge i la seva incidència en la formació i desenvolupament integral de les persones i comunitats.
  • CE6: Conèixer els principis i fonaments de l'atenció a la diversitat.
  • CE7: Diagnosticar necessitats, situacions complexes i possibilitats de les persones per fonamentar les accions educatives.
  • CE8: Ser capaç d'identificar el grau de desenvolupament d'un subjecte en totes les seues dimensions.
  • CE9: Realitzar estudis prospectius i avaluatius sobre característiques, necessitats i demandes educatives.
  • CE10: Elaborar instruments per a la recollida i lanàlisi d'informació educativa.
  • CE11: Dissenyar plans, programes, projectes accionis i recursos educatius en diferents contextos.
  • CE12: Aplicar i coordinar programes i metodologies educatives de desenvolupament personal, social i professional.
  • CE13: Desenvolupar i coordinar intervencions educatives amb persones o grups, amb necessitats educatives especials, en situacions de risc, de desigualtat o discriminació per raó de gènere, classe, ètnia, edat, discapacitat i/o religió. …
  • CE14: Dissenyar i desenvolupar processos de participació social i desenvolupament comunitari.
  • CE15: Intervenir en projectes i serveis socioeducatius i comunitaris.
  • CE16: Dirigir i coordinar plans, programes i projectes socioeducatius.
  • CE17: Elaborar i gestionar mitjans i recursos per a la intervenció socioeducativa.
  • CE18: Promoure processos de dinamització cultural i social.
  • CE19: Intervenir en situacions de risc i conflicte.
  • CE20: Formar agents i docents d'intervenció socioeducativa i comunitària.
  • CE21: Exercir la docència en diferents contextos socioeducatius.
  • CE22: Facilitar i gestionar la cooperació en els processos educatius i professionals.
  • CE23: Assessorar en l'elaboració i aplicació de plans, programes, projectes i mitjans didàctics i activitats socioeducatives.
  • CE24: Assessorar i acompanyar individus i grups en processos de desenvolupament socioeducatiu.
  • CE25: Gestionar i coordinar entitats, equipaments i grups, d'acord amb diferents contextos i necessitats.
  • CE26: Identificar i emetre judicis raonats sobre problemes socioeducatius per millorar la pràctica professional en contextos no formals.
  • CE27: Dissenyar i implementar processos d'avaluació de programes i estratègies d'intervenció socioeducativa en diversos contextos.
  • CE28: Supervisar i avaluar plans, programes, projectes i centres.
  • CE29: Elaborar i interpretar informes tècnics, d'investigació i d'avaluació sobre accions, processos i resultats educatius.
  • CE30: Organitzar i gestionar centres, institucions, serveis i recursos educatius i formatius.
  • CE31: En aquesta matèria s'apliquen totes les competències del pla d'estudis.