Logo UVGrau en Enginyeria MultimèdiaEscola Tècnica Superior d'Enginyeria(ETSE) Logo del portal

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Visita del comitè d'avaluació externa de màsters

Període de l'esdeveniment: De 27 de gener de 2020 a 28 de gener de 2020. Dilluns i dimarts de 10:00 a 15:00.

Lloc de realització: Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Descripció:

Avaluarà el Màsters en:

• Bioinformàtica
  • Ciència de Dades
  • Enginyeria de Telecomunicació

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquestes titulacions.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 28 de gener de 13.15 a 14.00h Sala 0.2.4 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als màsters avaluats.

Organitza:

Unitat de Qualitat.