Màster Universitari en Educació Especial
- N01: Conèixer les manifestacions dels diferents tipus de dificultats en l'autoregulació i l'aprenentatge en els àmbits social, personal i acadèmic.
- N02: Conèixer i comprendre el funcionament del sistema nerviós i les conseqüències associades al dany cerebral primerenc.
- N03: Conèixer l'etiologia i les característiques físiques, cognitives i emocionals de diferents síndromes que cursen amb necessitats específiques de suport educatiu.
- N04: Conèixer els principis ètics de l'actuació professional en l'àmbit de les necessitats específiques de suport educatiu.
- N05: Conèixer les mesures d'integració sociolaboral, els serveis i recursos d'ocupabilitat, així com els programes de formació i orientació per a l'ocupació.
- N06: Conèixer els fonaments anatomofisiològics relacionats de les capacitats de veure i sentir, així com comprendre l'heterogeneïtat dels diferents graus de discapacitat sensorial, visual i auditiva, i les seues característiques i implicacions psicoeducatives i socials que comporten.
- N07: Conèixer els diferents procediments d'identificació de les altes capacitats, la seua evolució i comorbiditats, així com les diferents estratègies per a dissenyar la resposta educativa més adequada.
- N08: Conèixer els fonaments, principis i funcions de l'orientació familiar i sociolaboral integrats dins del marc de l'educació inclusiva.
- N09: Conèixer les manifestacions, el curs evolutiu, l'etiologia i les comorbiditats en el trastorn de l'espectre de l'autisme.
- N10: Conèixer i comprendre la terminologia, els conceptes i principis bàsics relacionats amb els diferents tipus de trastorns del llenguatge, parla i veu, així com els seus criteris diagnòstics, curs evolutiu, prevalença i comorbiditats.
- N11: Conèixer les diversitats funcionals, les possibilitats del moviment i la psicomotricitat, així com les estratègies i mètodes d'esport adaptat com a eines educatives inclusives.
- N12: Conèixer i comprendre directrius, metodologies musicals d'entrenament auditivomusical, la musicoteràpia per a l'atenció a les persones amb diversitat funcional i/o necessitats específiques de suport educatiu.
- N13: Conèixer i comprendre el paper de la cultura visual, procediments per a l'expressió plàstica i creadora, i l'artteràpia amb diferents materials i tècniques en l'educació inclusiva.
- N14: Conèixer els fonaments, principis, valors i actituds que sustenten el dret a l'educació dels estudiants amb necessitats específiques de suport educatiu.
- N15: Conèixer la normativa internacional, estatal i autonòmica vigent en matèria d'atenció a les necessitats específiques de suport educatiu i en el context social i/o laboral.
- N16: Conèixer els programes que ofereix l'administració educativa.
- N17: Conèixer i comprendre els procediments d'investigació, avaluació i intervenció en l'entorn escolar en infants amb necessitats específiques de suport educatiu.
- N18: Conèixer i comprendre l'impacte de les necessitats específiques de suport educatiu en les relacions familiars.
- N19: Conèixer les aportacions de les tecnologies d'ajuda, els programes d'autor i els sistemes de comunicació alternativa i/o augmentativa.