Logo UVGrado en MedicinaFacultat de Medicina i Odontologia Logo del portal

I Trobada nacional de Trauma

• 10 d’abril de 2017
I Trobada nacional de Trauma

Es celebrarà els dies 2 i 3 de maig al Campus de Tarongers, Universitat de València.

El principal objectiu de la trobada és desenvolupar i potenciar els coneixements i habilitats del personal participant, intentant generar situacions on es pugui aplicar els procediments més actualitzats de suport vital a Trauma. La combinació de ponències en grans temes d'interès i 3 escenaris de simulacions, fan d'aquest esdeveniment un dels més importants del territori nacional pel que fa a tractament extrahospitalari del pacient politraumatitzat.

+ Info