Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Et matricularàs a la Universitat? Sessió informativa en línia

Et matricularàs a la Universitat?

Període de l'esdeveniment: De 1 de juliol de 2020 a 15 de juliol de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 12:00 a 13:30.

Lloc de realització: Canal Youtube del Sedi

Descripció:

El Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) organitza un any més una sessió informativa sobre l’accés i l’admissió a la Universitat de València adreçada al futur estudiantat universitari i les seues famílies. Amb el títol Et matricularàs a la Universitat? Sessió informativa en línia, l’activitat se celebrarà el dimecres 15 de juliol, a les 12 h, al canal de Youtube del Sedi.

En la sessió es tractaran qüestions com la preinscripció, el funcionament de les llistes d’espera, la matrícula, les taxes i exempcions i les beques, i es repassaran les dates i documentació que cal tenir en compte, tant en la fase ordinària (juliol) com en l’extraordinària (setembre). A més a més, s’obrirà un torn de preguntes en què es respondran els dubtes del públic que es facen a través del xat en directe.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

www.uv.es/sedi

Contacta: coneixer@uv.es