Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

• Estudiants

Vols ser Mentor o Mentora?

• 30 de de gener de 2019

La Facultat de Física posa en marxa, juntament amb el SeDI (Servei d’Informació i Dinamització), el programa Entreiguals de mentoria d’estudiants de la Universitat de València.

L’objectiu d’aquest programa és acompanyar a l’estudiantat de primer o l’estudiantat incoming en la seua entrada a la Universitat i contribuir a la seua integració acadèmica, social i institucional.

Aquells i aquelles que participen en el programa poden obtenir 3 crèdits ECTS per participació. El termini d’inscripció serà entre el 28 de gener i el 17 de febrer de 2019.

L’estudiantat interessat a participar en el programa podra consultar www.uv.es/mentors on trobaran tota la  informació i l’accés a la sol·licitud.