Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Optometria Avançada i Ciències de la Visió

  • N01: Conèixer els avanços en l'anàlisi visual en el pacient pediàtric.
  • N02: Conèixer els avanços en l'anàlisi visual en el pacient geriàtric.
  • N03: Conèixer el maneig i tractament refractiu en condicions específiques.
  • N04: Conèixer les anomalies visuals amb incidència patològica.
  • N05: Conèixer els diferents dissenys de lents d'ortoqueratologia.
  • N06: Conèixer les indicacions de les lents de suport escleral.
  • N07: Conèixer els diferents tipus d'elements reconstructius de la cavitat i globus ocular.
  • N08: Conèixer els diferents tipus de còrnies artificials, les seues aplicacions, avantatges i inconvenients.
  • N09: Conèixer com interacciona la lent de contacte amb la pel·lícula lacrimal.
  • N10: Conèixer els fonaments i la diferència de la formació d'imatges en un sistema òptic amb i sense aberracions òptiques.
  • N11: Conèixer les tècniques avançades d'exploració ocular des del punt de vista del seu funcionament.
  • N12: Conèixer el principi de funcionament de la instrumentació òptica i optomètrica d'última generació i les seues aplicacions.
  • N13: Comprendre les propietats fonamentals de la radiació làser, i de les seues aplicacions, l'optoelectrònica i l'optomecànica, que són la base de les noves tecnologies terapèutiques i de diagnòstic.
  • N14: Conèixer fonaments d'òptica avançada aplicats a la visió i a la instrumentació.
  • N15: Conèixer l'estructura i funció del sistema visual en poblacions específiques com ara població geriàtrica, pacients amb mal neuronal, etc.
  • N16: Conèixer els conceptes d'adaptació, l'estímul, la tasca psicofísica i el mètode de mesura.
  • N17: Conèixer els principis de funcionament de proves de psicofísica clínica estàndard.
  • N18: Conèixer les tècniques i procediments de cirurgia refractiva i de cataracta.
  • N19: Conèixer les solucions òptiques per a una cirurgia refractiva.
  • N20: Conèixer els protocols d'examen pre- i postoperatoris del pacient de cirurgia refractiva.
  • N21: Conèixer com es dissenya un experiment i treballs de recerca clínica en optometria.
  • N22: Conèixer mètodes per a cercar i accedir a la informació científica en bases de dades bibliogràfiques relacionades amb l'optometria.
  • N23: Conèixer els principals tests estadístics en investigació optomètrica.
  • N24: Conèixer els diferents camps optomètrics en què es pot aplicar la teràpia visual.
  • N25: Conèixer els elements òptics, no òptics o electrònics, així com l'ensenyament i entrenament del seu ús per a obtenir el millor rendiment visual.
  • N26: Conèixer les últimes investigacions en el camp de la teràpia visual.
  • N27: Conèixer alteracions oculars i neuronals de la retina que poden implicar una disminució de la funció visual.
  • N28: Conèixer les ajudes òptiques i no òptiques de baixa visió.
  • N29: Conèixer les últimes investigacions en el camp de la baixa visió.
  • N30: Conèixer els problemes de la visió d'origen funcional o patològic.
  • N31: Conèixer les patologies de major prevalença amb repercussió ocular.
  • N32: Conèixer els problemes que afecten la superfície ocular i la seua repercussió visual, així com els elements que poden ajudar a protegir-la o reconstituir-la.
  • N33: Conèixer els aspectes de fotometria per a multitud d'ambients (interiors i/o exteriors) i la seua relació amb el rendiment visual de l'usuari.
  • N34: Conèixer els aspectes implicats en la fatiga i rendiment visual d'activitats com: l'ús de pantalles de visualització de dades, la conducció de vehicles, la pràctica esportiva i l'aprenentatge.
  • N35: Conèixer les normatives relacionades amb la protecció ocular i rendiment visual.
  • N36: Conèixer els límits funcionals de la visió humana i la seua relació amb l'edat, ja siga en l'àmbit laboral i en activitats d'oci, en connexió amb els factors de visibilitat associats a la tasca.
  • N37: Conèixer la incidència i la prevalença de les alteracions de la visió.
  • N38: Conèixer què és i com es planifica un cribratge de la visió en la comunitat.
  • N39: Conèixer els factors de risc ambientals, cardiovasculars, hàbits i estils de vida en la funció visual.
  • N40: Conèixer els tipus d'analitzadors de segment anterior i mitjà.
  • N41: Conèixer la fotografia ocular: retinografia.
  • N42: Conèixer les tècniques d'exploració de la capa de fibres nervioses de la retina.
  • N43: Conèixer exemples d'aplicacions dels equipaments actuals d'exploració clínica.
  • N44: Conèixer les propietats fisicoquímiques dels fàrmacs oculars, i el seu efecte sobre les patologies oculars, i conèixer també les possibles reaccions farmacològiques adverses.
  • N45: Conèixer l'objectiu terapèutic o diagnòstic dels fàrmacs i els seus efectes adversos.
  • N46: Conèixer els components proteics i vitamínics dels aliments, nutrients i nutricèutics, i el seu efecte sobre la salut ocular i qualitat de vida dels pacients.
  • N47: Conèixer les estratègies de l'organització i gestió en una empresa dedicada a productes i serveis relacionats amb l'optometria i les ciències de la visió.
  • N48: Conèixer la normativa reguladora de l'empresa en l'àmbit de l'òptica i l'optometria i la seua relació amb l'entorn.
  • N49: Conèixer la importància del màrqueting i conceptes bàsics per a desenvolupar-lo en l'entorn empresarial relacionat amb l'òptica i l'optometria.
  • N50: Conèixer els mitjans estadístics avançats aplicats a la investigació clínica en optometria.
  • N51: Conèixer diferents programes informàtics de càlcul estadístic.
  • N52: Conèixer els diferents protocols d'actuació i atenció en funció del pacient.
  • N53: Conèixer les noves tècniques de refracció, exploració visual, anàlisi de la visió binocular, entrenament visual i elements òptics per a la correcció de problemes visuals.
  • N54: Conèixer els conceptes de deontologia i bones pràctiques professionals.
  • N55: Conèixer tots els conceptes abordats prèviament en la titulació.