Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació

Activitats 25N en la FFTiC

• 21 de novembre de 2018

Agenda d'activitats per a la celebració del 25N en la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

Amb motiu del 25N, Dia internacional per l'eliminació de les violències contra les dones, a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació hi ha previstes diverses activitats durant aquesta setmana i la vinent. Podeu consultar l'agenda de tots els actes als cartells que hem preparat per l'ocasió.

Els actes oficials i la resta d'activitats que es duran a terme a diversos centres de la Universitat de València podeu consultar-los a la pàgina web de la Unitat d'Igualtat i al següent enllaç:

Programa general UV

Llista d'enllaços: