Ferran Ballester i Carmen Íñiguez participen en una taula redona sobre ‘Ambient i Salut’ a l'Ajuntament de València

Autora: Milagros Martínez (FISABIO)

La sala de l’hemicicle de l’Ajuntament de València acollirà el pròxim dilluns 11 de desembre, a les 18 hores, la taula redona ‘Ambient i Salut. Resultats d’estudis a València, Espanya i a l’àmbit internacional’. En l’activitat participen els professors de la Universitat de València Ferrran Ballester i Carmen Iñiguez, també membres de la Unitat Mixta d’Investigació en Epidemiologia, Ambient i Salut de FISABIO.

Fins a quin punt afecta la contaminació durant la infantesa? I l'exposició a tòxics en l'embaràs? Aquestes són algunes de les qüestions que es debatran durant la taula redona que presentarà Francisco Morales Olivas, president del Instituto Médico Valenciano i catedràtic de Farmacologia de la Universitat de València.

L'acte es dividirà en tres blocs temàtics: Salut i medi ambient. L'estudi Infantessa i Medi Ambient (INMA). Contaminació atmosfèrica i salut, a càrrec del professor del Departament d’Infermeria i Podologia de la Universitat de València Ferran Ballester; Temperatura ambient, canvi climàtic i salut, a càrrec de Carmen Iñiguez, professora del Departament d’Estadística de la Universitat de València; i Exposició a tòxics durant l'embaràs i l'etapa infantil i relació amb la salut i el desenvolupament, a càrrec de Sabrina Llop, integrant de la Unitat Mixta d’Investigació en Epidemiologia, Ambient i Salut de FISABIO.

Les conclusions i la clausura de la taula anirà a càrrec de l’alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó.

Data d'actualització: 1 de desembre de 2017.