Universitat de ValènciaFacultat d'Infermeria Logo del portal

• Estudiants en pràctiques

Preinscripció als màsters de la UV per al curs 2019-20

Obert el termini de preinscripció fins al 19 de juny

Període de l'esdeveniment: De 1 de de febrer de 2019 a 19 de de juny de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Seu electrònica de la UV

Descripció:

La primera fase de preinscripció en els màsters de la Universitat de València per al curs 2019-20 està oberta fins al 19 de juny.

Els titulats i les titulades universitàries i tots els estudiants que finalitzen els estudis de grau universitari aquest curs 2018-2019, tenen al seu abast 103 màsters oficials a la Universitat de València, una de les ofertes més completes.

El procés de preinscripció és senzill. Totes les sol·licituds es realitzen a través de la seu electrònica de la Universitat, i es podran triar en una única sol·licitud fins a un màxim de tres opcions entre els màsters oferits.

Podeu conèixer en aquest enllaç els requisits generals d’admissió i els específics.

Organitza:

Contacta: postgrau@uv.es