Universitat de ValènciaFacultat d'Infermeria Logo del portal

REUNIÓ INFORMATIVA PRACTICUM I-II

• 3 de juliol de 2019

Campus Blasco Ibáñez/Hosp-Gral-Univ:

Se convoca a una reunió el dia 10 de juliol de 2019, per a informar sobre el desenvolupament dels prácticum en tercer curs.

Campus d'Ontinyent, el dia 4 de juliol.

Campus Blasco Ibáñez/Hosp-Gral_Univ.

Se  convoca a una reunió el dia 10 de juliol de 2019, per a informar sobre el desenvolupament de les pràctiques de Salut Pública y d'Infermeria Comunitària en tercer curs.

Per  a l'alumnat que ha rebut docència en els grups de matí (grups A i C), la cita és des de les 12:00 a les 14:00, en l' aula B1 de la FIP.

Per a l'alumnat que ha rebut docència en els grups de la vesprada (grups B i D), la cita és des de les 16 a les 18 horas, en l'aula A-SC1 de l'aulario III de Blasco Ibáñez.

Al campus d'Ontinyent la reunió será el dia 4 de juliol des de les 11:30 a las 13:30 horas.