Universitat de ValènciaFacultat d'Infermeria Logo del portal

• Estudiants en pràctiques

SETMANA INTERNACIONAL EN LA FACULTAT D’INFERMERIA I PODOLOGIA

• 28 de març de 2019

La Facultat d'Infermeria i Podologia de la Universitat de València celebra la seua setmana internacional del 1-5 d'abril de 2019 i rep la visita de professorat de diferents universitats europees.

Durant aquesta setmana s'organitzaran diverses activitats en les quals participaren el/as següents professors/as europees:

- Professora Stefanie Rippa de la Universitat de Milan.

- Professor Jorge Bonito de la Universitat d'Evora.

- Professores Karine Spinnoy i Anja Wildiers de la Universitat d'Amberes.

A més, el dia 2 d'abril s'organitzarà un INTERNATIONAL LUNCH en el qual tant professorat internacional com estudiants incoming i outgoing podrán conéixer diferents cultures compartint experiències alhora que un esmorzar internacional en el qual podran portar plats típics de cada país.