institutional and business chairsUniversity of València Logo del portal

 

  1. Denominació de la proposta
  2. Àmbit d'actuació
  3. Entitat
  4. Categoria de participació
  5. Descripció
  6. Resum i destinataris
  7. Període d'execució i caràcter del projecte
  8. Finançament
  9. Informació addicional

 

 

 

 

1. Denominació de la proposta

  • Sessions "El comerç, de prop".

2. Àmbit d'actuació

  •  Local.

3. Entitat

4. Categoria de participació

  • Bones pràctiques en el desenvolupament d'activitats de divulgació i difusió cultural, acadèmica, científica i tecnològica.

5. Descripció

  • Sessions de curta durada on professionals i/o experts exposen qüestions d'importància per al comerç amb la finalitat de millorar la seua competitivitat.

6. Resum i Destinataris

  • Es tracta d'una sèrie de sessions sobre temes d'actualitat per al comerç al detall. Es convida a tots els comerciants de la ciutat de Logronyo i voltants que vulguen millorar en la seua activitat, així com a alumnes de la Universidad de La Rioja i altres col·lectius. Perquè les sessions siguen del major nivell possible, es convida a referents de l'àmbit professional i acadèmic per a impartir les ponències. Es compta amb sessions de matí orientades a estudiants i amb sessions de vesprada fora de l'horari comercial per a facilitar l'assistència de comerciants, ambdues amb materials teòrics i pràctics.

7. Període d'execució i caràcter del projecte

 

Programa Activitat Projecte

 

 

 

8. Finançament

 

Fons Propis Fons Externs Altres
 

 

 

 

9. Informació addicional

 

Nom Descripció Tipus de Recurs
El Comerç, de prop: Solucions atractives per a clients online i offline PDF

 

Solució a un problema (20%)

  • Davant la forta disminució de comerços al detall en la capital de La Rioja sorgeix la necessitat d'aportar als comerciants les eines perquè puguen continuar i millorar els seus resultats. Mitjançant aquestes sessions es transfereixen els resultats d'investigació sobre comerç de forma accessible als comerciants perquè puguen incorporar-se a les noves tendències i seguir en la seua tasca.

Resultats reeixits (20%)

  • S'ha aconseguit comptar amb professionals i acadèmics que han aportat els seus coneixements. Els comerciants assistents han mostrat interés en els temes tractats i han pogut interactuar amb els ponents exposant les inquietuds sobre els seus comerços. D'altra banda, l'assistència d'estudiants a les sessions ha permés despertar el seu interés pel comerç i veure el seu punt de vista respecte als comerços de la ciutat.

Innovació (10%)

  • Durant les sessions apareixen qüestions i suggeriments que poden ser objecte de noves iniciatives. Això és així per la convergència en espai i lloc de diferents grups d'interés que aporten diferents punts de vista: professionals, acadèmics, comerciants i alumnes.

Sostenibilitat (20%)

  • L'activitat porta efectuant-se ininterrompudament des que la institució es va crear, per això s'espera que continue sent així. A més, permet transferir de forma efectiva coneixements sobre comerç als comerciants i a la societat en el seu conjunt, la qual cosa és un dels eixos principals de la Càtedra.

Replicabilidad (20%)

  • És una activitat molt fàcilment adaptable a altres càtedres per l'interés que té per a la societat per viure en un context on el comerç al detall està patint un descens generalitzat en el seu nombre.

Sistema d'Avaluació (10%)

  • Les sessions acaben amb la valoració per part del públic assistent a través d'enquestes, on els elements millor valorats en aquest últim any han sigut la selecció dels ponents i la qualitat de les exposicions. Aquests resultats s'analitzen per a una progressiva millora de l'activitat.