Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives (IUCIE) Logo del portal

El projecte Complex Trajectories, projecte finançat pel programa Erasmus+, té per objectiu entendre les trajectòries dels estudiants en la universitat, cada vegada més diverses i complexes, i donar suport a les persones que les transiten. No sols pretén garantir l'accés inclusiu als programes universitaris, sinó també l'èxit en la realització dels estudis amb independència de la situació socioeconòmica de les persones que els cursen. El projecte té previst definir un sistema de seguiment de les trajectòries dels estudiants que permeta el desenvolupament de polítiques de suport tant institucional com del sistema universitari i definir indicadors per a evitar l'abandó. En aquest sentit, es proposa que el centre de l'anàlisi de les trajectòries no siga el programa (taxes de graduació, etc.), sinó l'estudiantat. Així, una trajectòria es considerarà reeixida amb independència de si hi ha hagut canvis d'estudis o de modalitat d'estudis.
Acrònim

2020-1-ES01-KA203-082842

Descripció

Les institucions que participen en aquest projecte són: la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de València, la Université de Bourgogne, The Open University, Universidade Aberta, Universidade Porte, i la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya.

 

Investigadors principals no UV

Josep M. Duart-Universitat Oberta de Catalunya

 

Investigadors participants:
  • Villar Aguiles, Alicia
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Delegat/Delegada Rector/A
  • Per a Trajectories Academiques
Veure fitxa
  • Muñoz Rodriguez, Francisco David
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Coordinador/a Curs
  • Secretari/a de Departament
Veure fitxa
Data d'inici
2020 Setembre
Data de finalització
2023 Juliol
Entitats finançadores:

Programa: Erasmus+ Comissió Europea
Acció clau: Cooperació per a la innovació i l'intercanvi de bones pràctiques
Tipus d'acció: Col·laboracions estratègiques per a l'educació superior