Logo de la Universitat de València Logo del portal

• IUDESCOOP

Reptes de la transformació digital en l'economia social i el tercer sector

• 2 d’octubre de 2019
Sala amb assistents a la Jornada Anterior d'Espenta

La transformació digital afecta tots els sectors productius, empresarials i socials. Aquesta jornada, que tindrà lloc el dijous 3 d'octubre a la Sala Ignasi Villalonga, de la Faculta d'Economia, pretén donar a conèixer l'impacte de la disrupció digital en l'economia social i el tercer sector.

Coneixerem les propostes des del cooperativisme de plataforma, els reptes i oportunitats en el sector no lucratiu, donarem les claus per abordar la transformació digital des l'emprenedoria social. Finalment, comptarem amb una taula rodona d'experiències i bones pràctiques.

Aquesta activitat està organitzada conjuntament per l'Institut Universitari d'Investigació en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria de la Universitat de València (IUDESCOOP) i la Fundació Nova Feina. Comptant amb el suport de la Conselleria d'Economia Sostenible, sectors productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana. Col·laboració de l'Associació Espanyola de Fundacions (AEF) i la Facultat d'Economia. L'acció s'emmarca en el programa Espenta! d'impuls a les empreses socials.

Més informació