Logo de la Universitat de València Logo del portal

• IHMC

La major part dels estudis sobre l'activitat de recerca en diferents dominis geogràfics estan orientats a caracteritzar la producció científica dels països o regions utilitzant com a criteri de demarcació el país de residència dels investigadors. No obstant açò, existeixen molt pocs treballs que enfoquen la seua anàlisi en una unitat territorial com a domini temàtic. L'objectiu d'aquest projecte és caracteritzar la producció científica amb visibilitat en fonts regionals i internacionals abocada a temes i problemàtiques circumscrites al domini temàtic “Argentina”. L'objectiu general és analitzar i descriure les xarxes de col·laboració i la composició i dinàmica dels grups de recerca que aborden temes i problemàtiques locals, així com interpretar les estratègies seguides pels investigadors en la confirmació d'aqueixos grups i xarxes.

Investigador principal: Sandra Miguel (Universidad Nacional de la Plata, Argentina)
Participant de l'IHMC: María Julia Osca Lluch

Data d'inici : gener / 2013.

Data de finalització: desembre / 2015.

Investigadors principals: Miguel, Sandra.

Investigadors participants: Osca Lluch, María Julia.

Entitat finançadores: Fondo para la Investigación Científica y Tecnológica (FONCYT), Argentina.

Imatges: