Logo de la Universitat de València Logo del portal

• IHMC

La tremenda catàstrofe demogràfica, la crisi política i econòmica internacional provocada per la Gran Guerra (1914-1918) i el període de conflictes fins a la Segona Guerra Mundial, juntament amb la crisi financera i econòmica després del crash de 1929, van fer del mercat mundial d'aliments i de l'accés a ells un assumpte de gran importància política, amb una clara dimensió sanitària. El present projecte analitza la importància de la fam, la malnutrició i la deterioració de la salut en aqueix context, i els esforços dels estats i els organismes internacionals.

Data d'inici : gener / 2011.

Data de finalització: desembre / 2011.

Investigadors principals: Barona Vilar, Josep Lluís.

Entitat finançadores: Ministeri de Ciència i Innovació.

Entitats col·laboradores: Institut Universitari Europeu de Florència

Imatges: