Logo de la Universitat de València Logo del portal

El professor Josep L. Barona imparteix cursos i conferències al Japó

• 8 de novembre de 2019
Barona

Com en anys anteriors, Josep L. Barona  impartirà el dia 20 de novembre la conferència "Technoscience. a 21st Century Revolution" a l'International Research Organization for Advanced Science and Technology, de la Universitat de Kumamoto (Japó) i el 28 de novembre a l'Institut Nacional d'Higiene i Alimentació de Tokio, impartirà la conferència "NUTRITIONAL POLICIES IN JAPAN (1916-1945).The international impact of Tadasu Saiki and the Imperial State Institute of Nutrition."

Entre el 18 i el 27 de novembre tindrà lloc el curs de posgrau "Origins of Modern Science and Technology" en el marc de la programació internacional de l'Oficina de Posgrau de la Universitat de Kumamoto.

Entre 2016 i 2020 Josep L. Barona ha estat nomenat professor visitant de l'International Research Organization for Advanced Science and Technology (IROAST, Kumamoto), on participa en activitats científiques i acadèmiques que busquen introduir la història de la ciència en els estudis de postgrau al país nipó i enfortir els lligams amb la Universitat de València.