Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Cimera Mundial de Clima COP25

• 4 de desembre de 2019

El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS i assessor de l'INTRANT, va presentar la ponència "Resposta als problemes de mobilitat a la República Dominicana. Acció legislativa: Reglaments sobre inspecció tècnica de vehicles i Plans ", en l’esdeveniment "Plataforma de Mobilitat Urbana Sostenible per a Amèrica Llatina” celebrat el 4 de desembre de 2019 dins dels actes de la Cimera Mundial de Clima COP25.

L’esdeveniment va mostrar com una COP pot catalitzar el desenvolupament de la mobilitat urbana sostenible i baixa en carboni basada en l’exemple de la COP regional per a Amèrica Llatina, va compartir objectius i metes de la COP, diversos exemples d’activitats passades i planificades, així com els serveis que pot oferir.

L'esdeveniment va suposar els avantatges de vincular experiències regionals i mundials amb la cooperació regional a Amèrica Llatina com a exemple per a altres regions.

La Cimera sobre el clima es celebra del 2 al 13 de desembre per assolir acords i compromisos entre les nacions per lluitar contra els efectes del canvi climàtic.