Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Defensa de la Tesi doctoral de Fco. Javier Llamazares Robles

• 3 de desembre de 2019

El 3 de desembre de 2019 s'ha celebrat a l'Institut Universitari d'Investigació en Trànsit i Seguretat Viària de la Universitat de València (INTRAS) l'acte de defensa de la tesi doctoral: "La Seguretat Viària Laboral. La influència dels Accidents de Trànsit en l'entorn laboral” dirigida pels Doctors Luis Montoro González, Francisco Alonso Pla i Rafael Ruiz Calatrava.

El Tribunal compost per Francisco Tortosa Gil (president), Cesáreo Fernández Fernández (vocal) i Ágata María Sanz Hermida (secretaria) va acordar atorgar la qualificació de "excel·lent cum laude".

El Dr. Fco. Javier Llamazares Robles és Graduat en Màrqueting per la Universitat Rey Juan Carlos de Madrid.

Actualment treballa com a Director de la Fundació per a la Seguretat Viària FESVIAL.