Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Visita representant de Defensa Civil de República Dominicana

• 13 de gener de 2022
Image de la noticia

El Dr. Francisco Alonso, Director de l'INTRAS, ha rebut la Llic. Rafaelina Espiritu Fulgencio, Analista de Cooperació Internacional de República Dominicana, en la seva visita del 13 de gener de 2022 a les nostres instal·lacions.

La Llic. Rafaelina Espíritu és Analista de Cooperació Internacional al Departament de Planificació i Desenvolupament pertanyent a Defensa Civil de la República Dominicana, Institució que té per objectiu principal assegurar que els operatius del país siguin adequats per als perjudicis que s'originin pels desastres causats per inundació, terratrèmol, tempesta, huracà, foc, escassetat o distribució deficient de subministrament de materials, o altres motius similars, i en general per proveir l'ordre, salut i benestar econòmic, seguretat pública, preservació de la vida i de la propietat.

L'objecte de la visita ha estat avaluar el suport que des de l'INTRAS se li podria donar a l'esmentada Institució, des de la perspectiva de la gestió de riscos, la presa de decisions i l'estratègia, en la línia del nou Pla que els responsables actuals estan impulsant.