Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Magisteri Logo del portal

Anulación matrícula


Anul·lació de matrícula

 

Per impagament de taxes

 

  • L'impagament de la matrícula o d'algun dels terminis, en el cas de pagament fraccionat, comportarà l'anul·lació de la matrícula sense dret a reintegrament de les quantitats que s'hagen abonat. En aquest cas, la matrícula serà anul·lada d'ofici.
  • Es perdran les qualificacions que haja pogut obtindre.
  • Quan per raó de l'impagament d'una matrícula aquesta haja sigut objecte d'anul·lació en l'últim curs acadèmic, serà exigit com a requisit per a l'admissió d'una nova matrícula el previ pagament de l'import d'aquesta.
  • Les/els estudiants que hagen fet efectiu el pagament de l'import de la matrícula fora del termini establit o, havent optat per la domiciliació bancària, no se'ls haja pogut fer el càrrec bancari en els terminis establits per causes que els siguen imputables, hauran d'abonar les despeses de gestió de l'impagament que s'aproven per a cada curs acadèmic, a més dels interessos bancaris carregats per l'entitat sobre l'import impagat, en el seu cas.
  • Resolució: les anul·lacions seran resoltes pel Deganat de la Facultat.El impago de la matrícula o de alguno de los plazos, en el caso de pago fraccionado, comportará la anulación de la matrícula sin derecho a reintegro de las cantidades que se hayan abonado. En este caso, la matrícula será anulada de oficio.

 

Per causes de força major

 

Únicament procedeix l'anul·lació de matrícula a petició de l'estudiant en els supòsits per causa de força major que facen impossible la contiuació dels estudis en el curs acadèmic de què es tracte. 

D'acord amb la normativa de matrícula s'entén per força major:

  1. Malaltia
  2. Treball o causes d'índole professional.
  3. Pèrdua econòmica de la unitat familiar.
  4. Qualsevol altra causa que es considere equiparable als anteriors.
  5. Mes informació i terminis


Mes informació i terminis

Solicitud: Seu electrònica

Una vegada sol·licitada l'anul:lació hauràs d'estar atent/a a qualsevol notificació que t'arribarà al teu correu electrònic @alumni.uv.es

Per a consultes de tràmits teniu els correus que apareixen a continuació. Únicament s'atendran les consultes rebudes a través del vostre correu de la Universitat @alumni.uv.es