Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Magisteri Logo del portal

MENTORIA D'ESTUDIANTS Universitat de València

• 14 de febrer de 2020
Mentoria U.V.

VOLS SER MENTOR? T’ANIMES A SER MENTORA?

La Facultat de Magisteri posa en marxa, juntament amb el SeDI (Servei d’Informació i Dinamització), el programa Entreiguals de mentoria d’estudiants de la Universitat de Valencia.

L’objectiu d’aquest programa és acompanyar a l'estudiantat de primer o els incoming en la seua entrada a la Universitat i contribuir a la seua integració acadèmica, social i institucional.

Aquells i aquelles qui participen en el programa poden obtenir 3 crèdits ECTS per participació. El termini d’inscripció serà entre el 27 de gener i el 27 de febrer de 2020.

Podeu consultar les condicions de participació segons el centre del curs 2020-2021

https://mentors.blogs.uv.es/vols-ser-mentor/titulacions-i-condicions/ on trobareu tota la  informació i l’accés a la sol·licitud.

Ser mentor o mentora és acompanyar els estudiants de nou accés o els estudiant incoming en la seua incorporació a la Universitat de València.

Per a ser mentor o mentora el curs 2020-21 cal fer una sol·licitud i ser admés o admesa pel centre. És molt important que consulteu les condicions de participació de cada centre i modalitat (formació, dedicació, calendarid’activitats,…) i us assegureu que teniu disponibilitat i interés en desenvolupar les accions del programa.

José Ramón Insa

Vicedegà de la Facultat de Magisteri