Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat Geografia i Història

• Alumna del Màster en Arqueologia realitzant pràctiques

Quines assignatures cursaré en el Màster en Arqueologia?

16 de de febrer de 2016

En el Màster en Arqueologia s'imparteixen un total de 48 crèdits obligatoris i 12 crèdits optatius que s'inclouen en un pla d'estudis que es proposa atendre a la demanda professional i investigadora en les diferents especialitats arqueològiques, proporcionant les eines metodològiques i teòriques necessàries tant pel que fa al reconeixement i classificació de materials, com a l'activitat de camp, laboratori i posterior tractament de dades.