Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

• Què és i quins són els avantatges i desavantatges del 4K

22 de de febrer de 2016

El 4K ha arribat als televisors, sales de cinema i dispositius mòbils, no obstant açò, encara no s'ha estès prou com perquè puguem traure-li partit a totes les possibilitats que ens ofereix.

• Les tertúlies polítiques, entre els programes de televisió més vists a Espanya

17 de de febrer de 2016

El documental  ‘Best of enemies’ ens recorda les famoses picabaralles entre Gore Vidal i William F. Buckley, experts en actualitat política nord-americana que van protagonitzar intensos debats durant els 60. Si s'ha de jutjar per les dades d'audiència, a Espanya som fidels seguidors de les tertúlies polítiques televisives.

• RTVE integrarà gràfics 3D en temps real gràcies al projecte europeu Visualmedia

10 de de febrer de 2016

Radio Televisión Española i Brainstorm Multimedia han signat el projecte Visualmedia, que els permetrà integrar gràfics 3D en temps real amb informació procedent de xarxes socials. Visualmedia forma part del programa marc de la Unió Europea, Horizonte2020.

• Adéu Canal +, hola #0

5 de de febrer de 2016

El passat 1 de febrer Movistar va fer oficial la reconversió de Canal + en un nou canal de pagament via satèl·lit, #0. La plataforma de televisió seguirà mantenint altres canals com a Canal + Series i Canal + DCine.

• Quines assignatures cursaré en el Màster Oficial en Continguts i Formats Audiovisuals?

1 de de febrer de 2016

El mòdul de Planificació de continguts i formats audiovisuals consta de 36 crèdits ETCS i abasta les assignatures de ‘Ciutadania i polítiques de comunicació’, ‘Estratègies de programació i màrqueting’, ‘Ideació i guionaje’, ‘Anàlisi de formats mediàtics’, ‘Realització i edició de projectes’ i ‘Gestió comunicativa en el panorama audiovisual’.

• Aquests són els millors curts espanyols segons l'ICAA

28 de de gener de 2016

Els seleccionats són: 3/105, Bikini, El Corredor, Los Cárpatos, Muebles Aldeguer, Sangre de unicornio, Ser i voltar, Soy tan feliz, Todo un futuro juntos i Viaje a pies.

• Tendències de la ràdio digital per al 2016

25 de de gener de 2016

Tal com va afirmar Arnau Gifreu en la seua visita al Màster, quasi sempre que parlem de Comunicació Audiovisual obviem la part “audio” del terme, per açò, aquest post ho hem dedicat a les noves tendències de la ràdio digital per al 2016.

• El futbol i la publicitat causen el major nombre de multes per incompliment de la llei audiovisual

19 de de gener de 2016

En els últims mesos, la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC) ha sancionat a diversos operadors de televisió del nostre país per incomplir la legislació sobre la Comunicació Audiovisual

• Star HD, l'Alta Definició espanyola que arriba a Amèrica

18 de de gener de 2016

Star HD, el nou canal internacional de TVE en Alta Definició, comença aquest dilluns l'emissió a Amèrica amb una programació que oferirà sèries i entreteniment d'èxit a Espanya, com ‘Isabel’ ‘Águila roja’ i ‘El ministerio del tiempo’.

• Sortides professionals del Máster

14 de de gener de 2016

El Màster Oficial en Continguts i Formats Audiovisuals forma als seus estudiants en els nous perfils audiovisuals sorgits després de la digitalització de la indústria audiovisual. En aquest post us descrivim un dels perfils que més rellevància té dins del nou paradigma audiovisual, el professional transmedia.