Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Comencen els Seminaris de Competències Transversals amb Joan Gayá

• 25 d'octubre de 2017

Reconeguts empresaris, directius i consultors passen pels seminaris de competències transversals del Master Ei, constituint un autèntic al·licient per als alumnes. El passat 24 de setembre es van iniciar els seminaris.

El 24 d'octubre van començar els Seminaris de Competències Trasnversales amb la sessió impartida per Joan Gayá, coach inspiracional, especialitzat en emprenedors.
La seua sessió sota el títol de "El caràcter emprenedor per a la innovació" va ser altament motivadora i inspiradora per als alumnes.
El dijous 26 d'octubre ens va visitar Javier Iborra, directiu de la companyia SPB per a impartir una sessió sobre "Estratègia i prospectiva empresarial".
Els Seminaris de Competències Transversals porten a reconeguts empresaris, directius i consultors, de gran prestigi, a l'aula del Master Ei. Un element valuós i diferencial més del nostre Màster.
En un plànol més lúdic, en el descans va haver-hi temps per a celebrar l'aniversari dels alumnes Carolina i Miguel Angel.

Imatges: