Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

• La Universitat de València s'estrena en els Jocs Europeus

15 de de juliol de 2016

Les seleccions de karate i rugbi de la Universitat de València ja s’han estrenat en els III Jocs Europeus Universitaris 2016. En el cas del karate femení l’equip de la Universitat ha aconseguit el bronze. L'esdeveniment s'està celebrant en les ciutats croates de Zagreb i Rijeka, i congrega a més de cinc mil estudiants procedents de 45 països i 300 universitats diferents, la qual cosa ho converteix en una de les cites més esperades pels esportistes universitaris.