Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

IIIª Jornada d’Innovació sobre l’Elaboració i Difusió del TFM

• 13 de desembre de 2016

Els propers dies 14 i 15 de desembre, el Màster en Direcció i Gestió de l’Activitat Física i l’Esport coorganitza, junt amb el Màster en Investigació i Intervenció en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, la Tercera Jornada d'Innovació sobre l'Elaboració i Difusió del TFM.

L'objectiu d'aquesta jornada és contribuir a la millora de la qualitat del TFM d'ambdós màsters, així com la seua difusió mitjançant comunicacions i articles científics.

Els actes programats es realitzaran durant els dies 14 i 15 en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (FCAFE). En aquests participaran, entre uns altres, el Dr. Emilio Delgado López-Cózar, Catedràtic d'Informació i Comunicació (Universidad de Granada), o l'equip ADEIT, a la conferència “Ideas MOTIVEM en equipo”.

Les inscripcions es realitzaran en el Deganat de FCAFE

Imatges: