Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

Quines assignatures cursaré en el Màster? Part I

27 de de juny de 2016

En aquest post us expliquem de forma esquemàtica en què consisteixen les assignatures ‘Fusions i adquisicions’, ‘Entorn econòmic’, ‘Cash management i relació amb entitats financeres’ i ‘Instruments financers de suport a les pimes’, del Màster Universitari en Finances Corporatives.

‘Cash management’: definició i estructures

10 de de juny de 2016

Les Finances Corporatives cobreixen un ampli rang d'operacions, entre elles, les denominades activitats de ‘cash management’, destinades a gestionar els fluxos de cobraments i pagaments.