Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Finances Corporatives Logo del portal

Benvinguts al curs 2020-2021

• 29 de setembre de 2020
Image de la noticia

El final de l'estiu ha arribat.... i ací estem de nou, preparats per a començar un nou curs, il·lusionats per a rebre noves cares i amb moltes ganes de retrobar-nos amb els antics companys.

La Facultat d'Economia afronta aquest curs 2020-2021 amb la nostra coneguda motivació de servei a l'estudiantat en particular i a la societat valenciana en general. És cert que les condicions sanitàries ens imposen serioses restriccions, però amb la col·laboració de tots estem convençuts que aconseguirem reprendre les nostres rutines d'estudi i investigació i revalidar els èxits d'anys anteriors.

Què canvia aquest curs? Molt i poc, sincerament. Continuarem aprenent, però haurem de modificar xicotets i grans hàbits, reflectits en les "Directrius generals de prevenció i protecció enfront de la covid-19 en l'àmbit de la docència presencial del curs 2020-2021", que en essència es resumeixen a ser responsables en tres grans qüestions: distància social, higiene i compromís personal.

El primer dia de la nostra arribada a la Facultat ja ens trobarem amb una gran diferència: s’han acabat les abraçades i les mostres efusives d'afecte, que hauran de reorientar-se cap a les mirades i les converses, a una distància prudencial i amb l'ús de mascareta. Per favor, respecta sempre la distància interpersonal d'almenys 1,5 metres amb qualsevol persona que interactues.

L'ús de mascareta és obligatori durant tota la teua estada en la Facultat. Encara que pugues mantenir la distància de seguretat, dins o fora de les aules, això no eximeix de l'ús de mascareta en cap moment. Porta la teua mascareta, recorda les recomanacions de les autoritats sanitàries sobre l'ús de mascaretes. Pensa també en el medi ambient a l'hora de triar la teua mascareta, si estàs sa i tries una reutilitzable guanyem tots.

Llava't les mans, a consciència, i recorre al gel hidroalcohòlic quan no pugues llavar-te. Vigila la teua etiqueta respiratòria i, si tos o esternudes, cobreix-te el nas i la boca amb un mocador d'un sol ús o amb el colze si no tens un a mà.

Tots els espais tenen ara aforaments limitats, consulta els cartells, també als banys, o als ascensors. Què tal si aprofites per a prescindir de l'ascensor, guanyant en seguretat sanitària i en forma física? Respecta la direcció de circulació en els corredors i les escales de pujada o baixada, així evitem aglomeracions i contactes.

Revisa acuradament el teu horari, identifica l'aula a la qual has de dirigir-te per a anar directament allí i evitar desplaçaments innecessaris. Per a arribar i després eixir de la teua aula, utilitza l'accés de l'aulari que apareix ací. Intenta ocupar el mateix seient durant tota la jornada. Recorda que, si en el teu horari posa "Aula Virtual", aqueixa classe serà en línia.

A més, els nous horaris et permeten quedar-te a casa els dies que només tens classe en línia, perquè precisament aqueix és un altre dels canvis que haurem d'assumir aquest curs: minimitzem la nostra presència al campus. I, quan acudisques, recorda no quedar-te en corredors i zones d'ús comú en els períodes de descans entre classes, ix a espais oberts. Finalitzat el teu horari lectiu, hauràs d'abandonar les instal·lacions de la Universitat.

El compromís personal és clau per a evitar riscos. Si et sents malament o perceps algun dels símptomes compatibles amb la covid-19... QUEDA'T A CASA. Per tu, per tots. Contacta amb el professorat i posarem tots els mitjans perquè et mantingues al dia, tot el que la teua salut et permeta. Igualment, si estàs diagnosticat amb la malaltia o si se t'ha avisat que has estat en contacte estret amb un contagi, queda't a casa, descansa, recupera't, i evita la propagació del virus.

Potser després de llegir tot açò penses que serà complicat, però estem convençuts que en pocs dies haurem assumit aquesta "nova normalitat", que ja estàvem aplicant en determinades esferes de les nostres vides en les setmanes prèvies.

Abans de res, RESPONSABILITAT. Som Facultat d'Economia, sabem que l'economia no es pot permetre un altre confinament. I som Universitat, del llatí "universitas", l'universal, el tot. Ens preocupem per la salut i pel benestar de tots. Anem a donar un excel·lent exemple social de que la comunitat universitària sap comportar-se i continuar aprenent i ensenyant, fent d'aquest un món millor.

#ANIRÀBÉSIHOFEMBÉ
#StopCoronavirus
#Educación
#Universidad
#Ilusión
#Futuro

Ja estem llestos per a rebre't al setembre, i tu, llest per a començar a formar-te?

• 1r curs: pràctiques presencials, teories presencials/en línia
  • resta de cursos + Ontinyent: pràctiques presencials, teories en línia/presencials

• 100% presencial

• 1r curs: 100% presencial