Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Fisiologia Logo del portal

• p38γ i p38δ: D'espectadors a jugadors clau en fisiologia

15 de de maig de 2017

p38γ i p38δ han sigut durant anys dos grans desconegudes que només recentment han començat a captar l'atenció dels científics. Investigadors del Centre Nacional de Biotecnologia del CSIC (CNB-CSIC) investiguen sobre aquestes proteïnes i recopilen els últims treballs sobre elles en un article publicat aquesta setmana en la revista Trends in Biochemical Sciences. Els autors posen en relleu el paper d'aquestes dues desconegudes en certes malalties i reivindiquen el seu potencial en el desenvolupament de nous tractaments.