Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Fisiologia Logo del portal

• Universitat de València

Descarregar document

MÒDUL OBLIGATORI (30 crèdits)

Materia: Metodologia per a la recerca
Guia docent
Mètodes de treball de laboratori en fisiologia
Julián Carretero
Mètodes de tractament de dades en fisiologia
Rosa Mª Cibrián
Anàlisi digital de senyals i imatges en fisiologia
Mª Rosario Salvador

Materia: Fiosiologia cardiovascular
Guia docent
Regulació de la circulació. Paper de l'endoteli
José Mª Vila
Tècniques especials d´investigació cardiovascular
Carlos Hermenegildo

Materia: Estrès oxidatiu les seues aplicacions en Biomedicina
Guia docent
Fisiologia i fisiopatologia dels radicals lliures i antioxidants
Juan Sastre
Fisiopatologia de les malalties rares
Francisco Dasí

MÒDUL OPTATIU (15 crèdits)

Guia docent
Diferències cardiovasculars i metabòliques entre homes i dones
Carlos Hermenegildo
Fisiologia de l'exercici físic
José Viña
Mari Carmen Gómez
Fisiologia de l'envelliment
José Viña
Consuelo Borrás
Fisiopatologia de les malalties digestives
Juan Sastre

TREBALL FI DE MÁSTER (15 crèdits)

Treball fi de màster
Mª Rosario Salvador

Complement Formatiu: Assignatura fora del màster que han de cursar abans de començar-ho els estudiants que la Comissió de Coordinació Acadèmica considere que, per la seua titulació d'accés, han de completar la seua formació bàsica en fisiologia abans de començar el màster.
La Comissió estudiarà en cada cas, però, com a norma general, hauran de cursar el Complement formatiu tots els/les estudiants excepte els procedents de les titulacions de Medicina, Farmàcia, Nutrició Humana i Dietètica, Biologia, i Bioquímica i Ciències Ambientals.

Fonaments de Fisiologia
Ángel Ortega

Matrícula a temps complet i a temps parcial

Els 60 crèdits ECTS del màster permeten la seua realització completa en un curs acadèmic.

MATRÍCULA A TEMPS COMPLET: Els estudiants a temps complet s'han de matricular d'un mínim de 36 crèdits i d'un màxim de la totalitat dels 60 crèdits del màster.

MATRÍCULA A TEMPS PARCIAL: Els estudiants poden sol·licitar, per causes justificades (activitat laboral regular i acreditada, pràctica esportiva d'alt nivell, necessitats educatives especials, responsabilitats familiars o representació estudiantil), la realització del màster a temps parcial. Han de matricular-se d'un mínim de 24 crèdits. S'aconsella en aquests casos matricular-se el primer any del mòdul obligatori (30 crèdits) i deixar l'optatiu (15 crèdits) i el TFM (15 crèdits) per al segon any.

Reglament de matricula_Grau i Master_ACGUV107.2017