ICORIA 2018
18 de de juny de 2018
Pròxima celebració de l'ICORIA 2018, organitzat pel Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València
València Managerial Marketing Seminar
28 de de març de 2017
L’impacte de les estratègies en xarxes socials i els continguts generats pels usuaris en la gestió empresarial van ser els temes tractats en la quarta edició del Managerial Marketing Seminar (MaMaS)
Quin és el perfil dels estudiants del iMBA?
1 de de febrer de 2017
La Universitat de València forma part de la International Business School Alliance (IBSA), un programa entre distintes universitats que ofereix als estudiants una educació innovadora, basada en l'aprenentatge teòric i empíric.
Raons per les quals especialitzar-se en Màrqueting Internacional en la UV
17 de de novembre de 2016
La Universitat de València ofereix als estudiants del Màster en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) la possibilitat d’especialitzar-se en Màrqueting Internacional, amb l’objectiu de dotar als seus graduats d’una formació on els aspectes globals siguen primordials a l’hora de prendre decisions al món dels negocis.
Benvingut a València! Els teus primers dies com a estudiant de l'IMBA
23 de de setembre de 2016
La Facultat d'Economia donarà la benvinguda als participants del XIII programa del Màster en Gestió de Negocis Internacionals a través d'una sèrie de xarrades i seminaris introductoris.
Els cinc acords que podrien canviar el comerç mundial (Part I)
22 de de setembre de 2016
Els acords de lliure comerç estan en el focus de la informació empresarial de tot el món. Alguns tractes sense precedents que afectaran al comerç mundial durant dècades esdevenidores s'estan acordant o negociant ara mateix. Defensors i crítics són els interpreten amb igual passió. En aquest article indaguem en dos dels acords més importants, que inclouen a un total de 40 països i a la major part dels majors importadors del món.
Spanish Services Are Least Satisfactory in Europe, According to Consumers
15 de de setembre de 2016
Spain is the worst performing country in the European Union in terms of services market performance, according to the European Commission’s 2016 Consumer Markets Scoreboard. While some markets show improvement, each one remains below the EU28 average.
La Universitat de València es converteix en membre de l'EFMD
13 de de juliol de 2016
L'Assemblea General Anual de la Fundació Europea pel Desenvolupament de la Gestió (EFMD) ha ratificat a la Universitat de València com a nou membre a partir de 2016.
5 claus sobre els patrocinis en l'Euro 2016
5 de de juliol de 2016
Una assistència total de 2,5 milions, audiències de 200 milions de mitjana per cada partit... L'Eurocopa de futbol s'ha convertit en un fenomen global. Deu marques han pagat petites fortunes per a patrocinar l'esdeveniment. Com se'ls presenta el torneig?
Un Boom Empresarial Valencià? Les entitats noves augmenten la seua inversió en un 74%
22 de de juny de 2016
El capital invertit per les empreses nascudes en els últims cinc mesos quasi s'ha duplicat a la Comunitat Valenciana, mentre que el nombre total de noves signatures també puja. El Comerç supera als altres sectors en les tres províncies.