Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant

El Master Oficial en Drogodependències: Recerca, Tractament i Patologies Associades (DITPA), també anomenat Master Universitari en Investigació, Tractament i Patologies Associades en Drogodependències s'imparteix en la Facultat de Psicologia de la Universitat de València. Té com a objectiu formar professionals amb coneixements científics especialitzats que siguen capaços de comprendre, interpretar i analitzar el comportament addictiu en drogodependències, així com desenvolupar les destreses per a avaluar i intervenir. Es tracta de formar professionals de psicologia (i altres titulacions) que adquirisquen els continguts, capacitats i habilitats necessàries per a aplicar en els sectors propis la seua intervenció, els coneixements i destreses que faciliten la millora de la salut, la qualitat de vida i el benestar psicològic i social de les persones que pateixen aquesta malaltia, que per la seua naturalesa, és crònica i recurrent.

Aquest Màster ofereix 20 places, i es compon de 120 crèdits per a realitzar en dos cursos acadèmics i està vinculat al programa de Doctorat de Recerca en Psicologia. Participen diferents departaments i facultats de la nostra Universitat i professors d'altres Universitats, així com professionals en l'àmbit de les drogodependències.