- 12965: Ser capaços de treballar en equip amb eficiència en la seua tasca professional o investigadora.
- 12966: Ser capaços de realitzar una presa ràpida i eficaç de decisions en la seua tasca professional o investigadora.
- 13023: Ser capaços d'accedir a la informació necessària (bases de dades, articles científics, etc.) i tenir prou criteri per a la seua interpretació i utilització.
- 14818: Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
- 14820: Saber redactar i preparar presentacions per posteriorment exposar-les i defensar-les.
- 14821: Ser capaços d'analitzar de forma crítica tant el seu treball com el del seu companys.
- 10746: Manejar adequadament les fonts dÆinformació biomèdica i posseir lÆhabilitat de fer una valoració crítica dÆaquestes integrant la informació per aportar coneixements a grups assistencials multidisciplinaris.
- 10747: Utilitzar adequadament les eines informàtiques, mètodes estadístics i de simulació de dades, aplicant els programes informàtics i lÆestadística als problemes biomèdics.
- 15372: Ser capaços d'aplicar l'experiència investigadora adquirida en tasques pròpies de la seva professió, tant en l'empresa privada com en organismes públics.
- 15112: Ser capaços d'accedir a ferramentes d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
- 15113: Ser capaços de valorar la necessitat de completar la seva formació científica, històrica, en llengües, en informàtica, en literatura, en ètica, social i humana en general, assistint a conferències o cursos i / o realitzant activitats complementàries, autoavaluant l'aportació que la realització d'aquestes activitats suposa per a la seva formació integral.
- 17433: Dominar els aspectes ètics i legals del medicament tant a nivell assistencial com els relacionats amb els assajos preclínics i clínics.
- 17434: Resoldre de dilemes ètics derivats de l'ocupació de medicaments.
- 17435: Dominar la comunicació científica. Posseir habilitats socials i comunicatives en la pràctica assistencial.
- 17436: Capacitat de seleccionar i gestionar els recursos disponibles (instrumentals i humans) per a optimitzar resultats en investigació.
- 17437: Dominar el mètode científic, el plantejament de protocols experimentals i la interpretació de resultats en la busca, desenrotllament i avaluació de nous fàrmacs.
- 17623: Analitzar la utilització de medicaments per a la bona pràctica assistencial. Capacitat per a avaluar resultats farmacoterapéuticos.
- 17624: Capacitat per a desenrotllar i proposar procediments que contribuïsquen a l'ús racional del medicament.
- 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
- 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
- 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
- 17437: Dominar el mètode científic, el plantejament de protocols experimentals i la interpretació de resultats en la busca, desenrotllament i avaluació de nous fàrmacs.
- 17624: Capacitat per a desenrotllar i proposar procediments que contribuïsquen a l'ús racional del medicament.