Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Estudiants

Especialitats en el Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats

  • 29 de juny de 2019

El Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats (MIM), està organitzat per la Facultat d'Economia de la Universitat de València i la Universitat Jaume I de Castelló. Els Departaments coordinadors són el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i el Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló.

El propòsit d'aquest Màster és la formació especialitzada, tant a nivell acadèmic com investigador, en l'àmbit del màrqueting, de manera que es responga a la necessitat social d'especialistes universitaris amb una sòlida formació per a la investigació i la decisió en màrqueting.

El Màster oferix quatre especialitats: Comunicació, Distribució, Investigació de Mercats (estes tres es cursen en la Universitat de València) o Màrqueting Internacional (es cursa en la Universitat Jaume I de Castelló).

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies