Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

El llançament d'una botiga nova: del low cost al luxe

  • 27 de febrer de 2023
Dña. Lola Rivas

Dilluns passat 20 de febrer a l'assignatura Màrqueting del Punt de Venda, de l'especialitat Distribució Comercial, Lola Ribas, event planner, va impartir una conferència, sota el títol: "El llançament d'una nova botiga: del low cost al luxe"

A les sessions de l'assignatura de Màrqueting al Punt de Venda, realitzades per la Catedràtica d'Universitat Irene Gil, el passat dilluns 20 de febrer La Sra. Lola Rivas va presentar una conferència sota el títol "El llançament d'una nova botiga: del low cost al luxe". Aquestes participacions de professionals de prestigi, permeten complementar els coneixements teoricopràctics proporcionats pels professors del màster, amb experiències reals a l'empresa que ens aporten els ponents.

Lola Ribas, amb una emprenedoria a l'esquena focalitzada en l'economia circular i una llarga trajectòria organitzant esdeveniments per a marques de moda i luxe, ara el seu món se centra en el desenvolupament de productes i el Màrqueting. Com amant del Màrqueting, crea plans estratègics per a la incipient Fleebe AI. Això sí, mai deixant de banda la seva autèntica passió, els esdeveniments, però ara, com a freelance.

Imatges: