Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Visita Fira València

• 4 de febrer de 2019

El passat 31 de gener els alumnes del màster van tindre l'oportunitat de visitar el certamen CEVISAMA (37a edició) en el recinte de Fira València, fira internacional capdavantera en el món el sector de la ceràmica.

Eduardo Teixeira, ex alumne del màster, que ocupa el càrrec de Responsable de Promoció & Relacions Internacionals de la Stockholm Furniture & Light Fair, va organitzar i guiar la visita.

Durant el transcurs de la jornada, de 3 hores i mitja, els alumnes del màster van poder comprovar, de manera pràctica, com les empreses del sector utilitzen les fires per a aplicar els conceptes explicats a l'aula.