Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

  • CE1: Conèixer les eines del màrqueting mix i ser capaç d'utilitzar de forma adequada a cada context.
  • CE2: Ser capaços d'establir els processos de recollida d'informació i el tipus de dades necessàries per dur a terme la planificació en màrqueting.
  • CE3: Conèixer els processos i protocols de captació d'informació necessaris per observar i analitzar de forma correcta el comportament dels consumidors.
  • CE4: Ser capaços de millorar la interacció amb altres persones (equip de treball, clients, proveïdors, etc.).
  • CE5: Conèixer les tècniques de negociació i de parlar en públic, entre altres aspectes.
  • CE6: Ser capaços d'organitzar i planificar les activitats d'un departament de màrqueting en l'àmbit empresarial.
  • CE7: Saber presentar en públic els objectius del pla de màrqueting i respondre a les crítiques d'altres, mitjançant judicis argumentats i defensar amb rigor i tolerància.
  • CE8: Ser capaços de seleccionar i desenvolupar si no n'hi ha eines d'anàlisi del mercat.
  • CE9: Escollir la tècnica d'investigació de mercats adequada al problema plantejat.
  • CE10: Dissenyar estratègies de màrqueting.
  • CE11: Ser capaços de prendre decisions, desenvolupar accions i resoldre problemes en màrqueting.
  • CE12: Dissenyar mecanismes de control sobre les decisions de màrqueting i investigació comercial i implementar possibles mesures correctores.
  • CE13: Realitzar una adequada segmentació i selecció del públic objectiu.
  • CE14: Ser capaços de definir l'estratègia de posicionament.
  • CE15: Dissenyar i executar un pla d'investigació de mercats.
  • CE16: Dissenyar un pla de màrqueting.
  • CE17: Executar un pla de màrqueting.
  • CE18: Redactar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
  • CE19: Presentar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
  • CE20: Saber realitzar les tasques pròpies de la seva professió, tant en empreses privades com en organismes públics.