- CE1: Conèixer les eines del màrqueting mix i ser capaç d'utilitzar de forma adequada a cada context.
- CE2: Ser capaços d'establir els processos de recollida d'informació i el tipus de dades necessàries per dur a terme la planificació en màrqueting.
- CE3: Conèixer els processos i protocols de captació d'informació necessaris per observar i analitzar de forma correcta el comportament dels consumidors.
- CE4: Ser capaços de millorar la interacció amb altres persones (equip de treball, clients, proveïdors, etc.).
- CE5: Conèixer les tècniques de negociació i de parlar en públic, entre altres aspectes.
- CE6: Ser capaços d'organitzar i planificar les activitats d'un departament de màrqueting en l'àmbit empresarial.
- CE7: Saber presentar en públic els objectius del pla de màrqueting i respondre a les crítiques d'altres, mitjançant judicis argumentats i defensar amb rigor i tolerància.
- CE8: Ser capaços de seleccionar i desenvolupar si no n'hi ha eines d'anàlisi del mercat.
- CE9: Escollir la tècnica d'investigació de mercats adequada al problema plantejat.
- CE10: Dissenyar estratègies de màrqueting.
- CE11: Ser capaços de prendre decisions, desenvolupar accions i resoldre problemes en màrqueting.
- CE12: Dissenyar mecanismes de control sobre les decisions de màrqueting i investigació comercial i implementar possibles mesures correctores.
- CE13: Realitzar una adequada segmentació i selecció del públic objectiu.
- CE14: Ser capaços de definir l'estratègia de posicionament.
- CE15: Dissenyar i executar un pla d'investigació de mercats.
- CE16: Dissenyar un pla de màrqueting.
- CE17: Executar un pla de màrqueting.
- CE18: Redactar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
- CE19: Presentar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
- CE20: Saber realitzar les tasques pròpies de la seva professió, tant en empreses privades com en organismes públics.